Par pakalpojuma sniegšanu vīrusa krīzes apstākļos

Šis stāsts vairāk par pakalpojumu, ko spējam nodrošināt klientiem, kas dzīvo izolācijā vai ir pārvietošanās ierobežojumi.

Par mums

Nozarē strādāju jau kopš ‘99.gada – pirmos 10 gadus valsts sektorā, otros 10 – privātajā.
Tā ir iznācis, ka mums savs atspēriens jāveic tieši krīzes laikā. Kāpēc atspēriens? – jo tieši pirms gada nolēmu “iet savu ceļu”. Pietiekoši ilgi gūtajā pieredzē, bija ļoti skaidri izkristalizējusies personīgā nostāja, izpratne un, galvenais, vērtības attiecībā uz klientu apkalpošanu un savstarpēju sadarbību, veicot darba pienākumus. Pateicoties sievas atbalstam, kura patreiz pilda mārketinga funkcijas kopīgi veidotajā uzņēmumā, sākām neatlaidīgi virzīties uz priekšu. Rezultāts, kas ir mūsu mājas lapa, ir acīm redzams un pilnvērtīgi palaists šī gada martā.

Par pakalpojuma sniegšanu šajos apstākļos

Katrā ziņā varam sacīt, ka iepriekš koptā un joprojām pilnveidojamā darījumu attiecību kultūra šobrīd, šajos apstākļos atmaksājas. Pirmkārt, tāpēc, ka visaugstāk par visu vērtējam cilvēcīgumu un izrietoši no tā, ķēdītē pakārtojas pārējā rīcība un profesionālā darbība.

Kā mēs to darām?

Protams, šobrīd papildus visam tiek ievēroti piesardzības pasākumi (pēc nepieciešamības – maskas, papildus intervijas, dezinfekcijas līdzekļi, drošs attālums, bezkontaktu dokumentu iesniegšana/nodošana utt.). Taču mūsu, šī brīža, panākumu atslēga meklējama jau ilgi pirms tam rūpīgi izkoptā darbā.
Veicot savus galvenos pienākumus, kad jāsakārto ar īpašumu saistītās lietas, jau no sākta gala nolēmām – savus klientus apkalposim tos personīgi izvadājot no iestādes uz iestādi, līdz mājas namdurvīm un atpakaļ – pēc nepieciešamības. Sākotnēji ideja balstījās uz to, lai klientam palīdzētu būt organizētam un lietas raitāk, bez aizķeršanās ritētu uz priekšu. Taču, jo vairāk un rūpīgāk tika piekopta šī pakalpojuma maniere, jo vairāk apjautām, cik patiesībā tā ir noderīga, jo īpaši:
• šobrīd, kad ar sabiedrisko transporta līdzekli nav tik patīkami pārvietoties
• klientiem cienījamā vecumā, vai arī
• klientiem, kam nav savs personīgais transporta līdzeklis.
Un nav nozīmes – lietas jādodas sakārtot Ventspilī, Bauskā vai Jēkabpilī, apkalpojam visus un pēc principa, lai klientu dzīvi darījuma gaitā padarītu ērtu, uzticamu un bezrūpīgu.

Tā kā esam specializējušies uz komplicētiem darījumiem, kur sākotnēji jātiek galā ar īpašumtiesību sakārtošanu, tad, bieži vien uz laiku, saviem klientiem kļūstam par personīgajiem dzīves asistentiem, jo mūsu sadarbība izvēršas pat pusotra gada garumā. Un lielākoties pārbraucieni uz darījuma procesā iesaistītajām iestādēm, mēdz izvērsties mums ļoti sirsnīgās sarunās.

Neatkarīgi no dotajiem apstākļiem , cilvēki risinās īpašumlietu jautājumus, kas ierindojami fundamentālajā posmā Maslova piramīdā. Mēs esam pārliecināti, ka ar savu darbu spējam palīdzēt cilvēkiem atrisināt, brīžiem, gadiem ieilgušas nesakārtotas īpašumlietas.

“Ne pirmo, ne pēdējo krīzi piedzīvojam. Cilvēcīgi un cieņpilni izturoties vienam pret otru – pārdzīvosim arī šo!”

Ar cieņu,
Uldis Garoza

Vairāk par mūsu pakalpojumiem, uzzināsiet šeit

05.2020.

Dalies:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Citi jaunumi

īpašumtiesības

ĪPAŠUMTIESĪBU SAKĀRTOŠANA

Īpašumtiesības, to sakārtošana – pacietība un laiks, ar ko vajadzēs apbruņoties, lai savestu kārtībā nepieciešamās formalitātes.